Vilken vändning!

Mammaledigheten började lida mot sitt slut och jag hade fullt klart vad jag skulle göra nu till hösten.

Men så ringde telefonen igår eftermiddag vid 14.30 och det var från den skola som jag sökt utbildning på i våras och jag hade lagt det helt eftersom jag kom på reservplats 20 och de tog in 20 elever...
Men igår började skolan och eftersom inte en elev dök upp som tackat ja och nästa som hade plats var JAG- så fick jag efbjudandet att börja som idag!
Självklart tar jag detta eftersom att det är det jag vill jobba med i framtiden.
Så nu kommer jag plugga i 2 år. Start idag. Och jag längtar redan tills i eftermiddag då jag ska sätta mig i skolbänken!!
Om 2 år är jag utbildad Löneekonom- Förhoppningsvis!! 




Har sprungit min slinga idag- 3,6 km blev det. Tyngre än vanligt.. Hade ont i halsen igår, så kanske en förkylning på G?! Hoppas inte!

Nu ska ja göra mig iordning.
Ha en skön dag!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0